Și iată că ziua cea mare și-a ales câștigătorii.
Tombola campaniei PORT O VOCE SPRE EUROVISION, ademenită astăzi sub fel de fel de farmece și-a ales onest câștigătorii.
Cele 3 trei party box și-au găsit cele trei case, care probabil chiar acum dau petrecere, iar Marele Premiu - o călătorie la Eurovision în Suedia, și-a ales o călătoarea - o tânără focoasă de 22 de ani care își face studiile în business internațional în Germania.
Venită acasă pentru perioada de practică, auzind de campania lansată de Port Mall, și-a convins familia, ca pe perioada ei să-și facă toate cumpărăturile aici: de la produse alimentare, până la serviciile pe care le oferă mall-ul: atelierul de croitorie, cel de curățătorie, cinematograful etc.
Astfel, AGNESA TÎBULEAC a reușit să participe cu 42 de bilete, respectând îndemnul “Mai multe cumpărături, Mai multe bilete, Mai multe șanse de câștig!”
În acest context, nu mai e loc de cuvinte, participanta a știu clar ce vrea!
Aducem mulțumiri partenerului Enter pentru susținere, iar pe voi vă îndemnăm să ne fiți aproape, pentru că urmează detaliile aventurii ei la Malmo, la cel mai sonor concurs de muzică - Eurovision - Difuzor Oficial Moldova 1.